KREMA DERSİMİZ :)

Bugün aylar önce sözleşipte bir türlü gerçekleştiremediğimiz krema dersini Esra ile birlikte yaptık, hamilelik döneminde siparişleri bir süre dondurup şimdi yeniden harekete geçen arkadaşım bebişi ile geldi .Cakeinn in sahibi Esra 🙂 Birlikte 3 farklı ganaj çalışması yaptık, birbirinden farklı tatlarda pastacı kreması çalışması ve son olarakta çikolatalı ara krema ile dersimizi tamamladık ardından çaylarımızı içip sohbet ettik benim için ders vermek çok ama çok zevkliydi umarım Esra’da benim kadar mutlu olmuş ve memnun kalmıştır.Haftaya kurabiye dersleri günlerini yazıcam ders almak isteyenlerin dikkatine 🙂


2 Yorum on “KREMA DERSİMİZ :)”

  1. :)) keşke kremaları yaparkende cekseydık …daldık…çok zevklıydı ders zeynep sen mukemmel bı ogretmensın ve bilgilerin konusunda cok da cömertsin. Eşim her kremaya bayıldı en cok karamelliye.senden öğrenecegım coook sey var teşekkurederımm destegın ıcın…

  2. ben teşekkür ederim esracım bana bu zevki yaşattın bende çok mutlu oldum çok çabuk geçti sanki sohbetimiz çok güzeldi ortak bişileri paylaşabildiğimiz belli oluyordu ne zama istersen bekliyorum atölyeye


Yorum bırakın